reklama

Existuje dokonalý vzťah?

Často rozoberaná téma medzi dospelými ale hlavne medzi mladými. Mám 17 rokov a som vo veku kedy už začínam život brať naozaj vážne. V tomto veku si hľadám aj svojho partnera, ktorý by mi spríjemňoval voľné chvíľky, pomáhal mi s mojimi problémami, ktoré dospelí pochopiť nemôžu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Partner by mal byť niekto, komu môžete dôverovať (alebo by ste mali) v každej oblasti. Čo sa týka mňa a môjho pohľadu na vzťah muža a ženy, tak mám isté predstavy, aké by to malo byť, ale samozrejme, že si nič nemôžme vopred naplánovať. Ani to, ako sa práve ten náš vzťah bude vyvíjať. Predstava ideálneho je krásna, ale treba sa zmieriť s tým, že to tak nebude.

 Dávnejšie, keď som ešte nikdy nemala chlapca, myslela som si, že to bude krásny vzťah bez väčších problémov, že to všetko bude nádherné, neopakovateľné a nezabudnuteľné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Mala som už 16 rokov a môj vysnívaný princ stále nechodil. Patrila som k dievčatám, ktoré si vyberať ani náhodou nemôžu. Ale snívať som neprestala. Verila som na lásku na prvý pohľad a stalo sa, čo nik nečakal. A hlavne ja nie. Idem na obyčajnú návštevu a domov sa vraciam so srdcom plným lásky. Zaľúbila som sa do človeka, ktorého som videla prvýkrát v živote.

 Už aj predtým bolo kopec chlapcov, ktorí sa mi páčili a vždy som vedela, že to ostane len v platonickej rovine. Nevedela som, prečo má byť tento prípad výnimkou. Ale bol. Prišla som na návštevu o týždeň a už aj z jeho strnay som si všimla rozdiel v správaní. Nevedela som, čo robiť. Cítila som sa ako v siedmom nebi. Konečne aj niekto druhý ukázal, že o mňa stojí. Všetko sa zbehlo neuveriteľne rýchlo a začali sme spolu chodiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zo začiatku krásny vzťah, bez problémov, hádok, jednoducho všetko pekné a čisté. Keď nastali problémy, začali sme ich riešiť ale asi nie veľmi dobrým spôsobom, pretože sme sa po štyroch mesiacoch rozišli. Navrhla som to ja a jemu neostávalo nič iné ako súhlasiť.

Povedala som si, že ak tá pravá, čistá a vôbec prvá láska vydržala tak krátko, ako to bude ďalej? Má vôbec význam začínať nový vzťah? Nebudo to už len horšie a horšie?

 V tom čase som si už cez net písala s chalanom, o dosť starším, ktorý mal problémy tak isto s rozchodom. Lenže on bol ten "okašľaný". Teraz som videla aj druhú stranu mince. Uvedomila som si, ako sa asi môj (teraz už bývalý) priateľ cítil. Vedela som však, že späť to už vrátiť nemôžem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chalanovi z netu som sa pokúšala pomôcť. Robila som, čo bolo v mojich silách ani neviem prečo. Nikdy v živote som ho nevidela a aj napriek tomu som vedela, že mu musím pomôcť. Lenže postupne začal písať, že sa s ním niečo deje, že ma chce vidieť a nebere ma len ako kamarátku. Ja som k nemu začala tak isto cítiť stále viac a viac. Ale bála som sa nového vzťahu. Čo ak dopadne ako ten predošlý? Toto predsa nebol môj sen!!!

Na veľké prehováranie som sa s ním stretla ako kamarátka. Iskra nepreskočila ale chcela som ho ešte vidieť. Stretli sme sa aj druhý, tretí, štvrtý krát a bola som v tom až po uši. Znova som sa zaľúbila? V hlave mi neustále výrili tisíce otázok, ale mala som hlavne strach, ako to všetko dopadne. Mám to skúsiť? Alebo radšej nie? Je to už konečne ten pravý?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len tak jednoducho sa odpovedať na tieto otázky nedá. Hlava hovorí niečo iné, city zas niečo odlišné. Jediné čo som vedela a v čom ma utvrdzovali aj city aj rozum bolo to, že to nie je obyčajný kamarát. Nebolo to tak dávno a dali sme sa dokopy. Už od začiatku to bol iný vzťah. Vekový rozdiel bol iný, postup vzťahu, proste všetko.

Ľutovať nemám naozaj čo. Môžem len ďakovať Bohu, že som zas raz stretla úžasného človeka. Ak porovnám tieto dva vzťahy (čo nerada robievam), sú úplne rozdielne. V každých slovo láska zanemná niečo iné. Čo? Tak to si nechám pre seba.

Moje sny a predstavy sú aj tak úplne odlišné ako môj terajší vzťah. Predstavujem si vzťah, kde bude úplná dôvera. Budem mu môcť povedať naozaj všetko , nezneužije nič z toho, nebude sa vysmievať z mojich nedostatkov, budem sa s ním cítiť v bezpečí a budem vedieť, že by nikdy nedopustil, aby sa mi neičo stalo, bude mi pomáhať vo všetkých problémoch a za toto všetko nebude chcieť nič viac, len moju dôveru a lásku. Takto si predstavujem niečo ideálne ale nie vždy sa to dá. Vzťah je aj o kompromisoch, dohodách, o tom, aby každá strana bola spokojná. Súhra dvoch ľudí je náročná, vznikajú preto konflikty, bez nich by to asi nešlo, ale myslím, že všetko sa dá vyriešiť, ak sa o probléme hovorí. Ak majú obaja chuť bojovať o ten vzťah, riešiť spory, pomáhať si. Tak potom si myslím, že takýto boj dovedú do víťazného konca. Ja sa budem o to tak isto snažiť. Predsa, ak máte niekoho skutočne radi, urobíte všetko pre jeho dobro, pre jeho dôveru a úplnú oddanosť.

V tomto článku som chcela napísať svoje predstavy a ukázať aj to, že nemôže byť všetko naplánované, pretože to by už ani láska nebola skutočne láskou.

Všetkých zaľúbených zdraví Sim@

Simik Krchňáková

Simik Krchňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Láska je ako vietor, nie je ju vidieť, ale cítiť ju. Zoznam autorových rubrík:  VzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu